Translate

2013年10月8日 星期二

兩餸一湯:老公份工好危

落地喊三聲,好醜命生成.  我一向唔信命理,知道人生起跌無常,而我每遇到的都只屬小兒科,不過間中都會呻下,呻完又開心返.  笑一笑,世界更美妙........
政府開始強制更換柴油車,對運輸業真係影響好大,老公話佢老細計唔掂條數,可能執咗佢就算,咁即係老公份工危危乎啦!  兩公婆一向搵得唔多,不過我哋好保守,唔炒樓唔換屋,慳慳哋都夠用.  奶奶走咗少咗一D負擔,不過老豆果邊就越來越洗得錢多,加上大佬唔生性,變相老豆要我一力承擔,自己條數計極都唔掂,好彩早幾個月老公同我都加咗人工,手頭可以鬆D,但如果老公無咗份工就真係好大鑊,以我哋咁嘅年紀,以我哋咁嘅學歷,想再搵過份工真係好難,到時真係唔知點算?

豉油雞
粉絲魚鬆煮翠玉瓜
青紅蘿蔔豬尾骨湯



自己煮嘅豉油雞永遠好味過燒味店果D,仲有豉油汁撈飯,正!
 

煮ing


雖然叫得娃娃雞都唔慌大隻,但依隻真係細到無輪,應該叫BB雞囉.




沒有留言:

張貼留言