Translate

2013年9月30日 星期一

三餸一湯:老公把呎...........

老公今朝打電話嚟公司,話老四叫上深圳食大閘蟹.  不過老公仲要戒口,我又唔敢食太多,所以唔多想去. 始終黃金週,無謂同人逼啦! 而且老公成日掛喺咀邊果句係要比多D時間個仔溫書,既然係咁,做咩要即日來回就係為咗餐無主題嘅飯局呢? 要我留返阿仔喺屋企我又唔想,放假應該一家人一齊,唔通我哋大魚大肉,阿仔就要捱飯盒咩? 權宜計唯有我哋做主場啦! 即係我又要做阿四囉. 想他他條條享受下一日假期都無,唔係為咗個仔,真係咪攪我.
老公口口聲聲話要比多D時間個仔溫書,就連暑假朋友約三日兩夜大陸行都推咗,但轉個頭又話想跟老四返大陸玩,乜原來同朋友返大陸會阻住個仔溫書,但同你D細佬去玩就係另一回事,你把呎都幾奇特噃!

雞柳炒雜菜
香煎黃花魚
涼拌皮蛋
冬瓜湯





開飯
 


急凍黃花魚


煎完,食味OK啦!


涼拌皮蛋






雞柳炒雜菜





隔晚湯







沒有留言:

張貼留言