Translate

2013年9月27日 星期五

烤豬柳:PK中女怒吼婆婆

 今日搭小巴返屋企,見到有個中女大罵婆婆,睇到都激氣,不過我又怕幫口做成罵戰,所以唔敢出聲,香港人通病!
話說短途小巴大多數人都鐘意坐路邊位,方便落車. 所以到我上車時路邊位已經比人坐哂,排我前面有個婆婆,手持一個拉喼同兩袋行理,佢見無哂邊位,就揀咗司機後面個位坐,但D行理又唔知放喺邊度,唯有伸長隻手跨過中女扶住D行理. 中女即刻以高八度嘅聲線大罵:你咁放D行理叫我點坐呀! 婆婆細細聲答:唔好意思呀! 點知個中女仲繼續大罵:後面咁多位你唔坐,做咩係都要坐埋嚟! 婆婆好有禮貌咁答:後面個D邊位全部比人坐哂啦,唔好意思呀! 講完就即刻縮返扶住行理隻手. 司機一開車,D行理就轆咗去後面,其間中女完全無諗住要幫手扶住,婆婆當時好徬徨,好彩後面有人幫婆婆執返,婆婆就連聽道謝,結果婆婆喺分站落車. 而我就喺尾二個站落,但個PK依然仲未落車,咁好明顯個PK係坐到總站,既然係咁,點解佢要坐喺邊位,就算佢真係鐘意坐果個位,但見到婆婆咁狼狽都好應該幫下佢,真係無諗過唔幫都算,仲要大大聲罵人,佢究竟係咪食錯葯呀!

烤豬柳拌薯仔韮菜花配洋葱汁
西班牙咸豬手冬瓜湯
薯仔醬汁:沙律醬+乳酪芝士+煉奶






烤豬柳


 

佳寶有售,第一次買,唔知好唔好食?


用雜香草及胡椒鹽醃


光咗好耐,因為驚唔熟,咁就出事囉!


賣相好靚



煮咗個洋蔥汁


依個叫做西班牙咸豬手,喺凍肉店買,特價五十蚊一隻,店主話似金華火腿咁味,汆咗水用嚟煲冬瓜湯

 

冬瓜薏米西班牙咸豬手湯


  

過年喺台灣買咗三味香蛋,食咗好多隻,只得依隻最似.


實物


圖片同實物差得遠!



沒有留言:

張貼留言