Translate

2013年9月25日 星期三

兩餸一湯: 我個腦比我部電腦還要快

我想死!對住依部電腦我真係想死!!
打咗幾百字,一句唔該都無就食哂佢,開返草槁又變咗白紙一張,救命呀!!!!
到此為止,我依然要痛罵YAHOO,唔係佢,我都唔洗嚟依度開BLOG. 對一個電腦白痴嚟講,要接受新環境真係好難,仲要部電腦慢到我想一嘢掟爛佢,每撳一個制都要等成分鐘先有漏豆出,跟住又要等多幾十秒先有反應,好慘呀!
本來真係無心情再繼續寫BLOG,不過有時當有口難言嘅時候, 喺度比我發洩下都好.

麥芽糖豉油皇雞翼
魚蛋炒青瓜
豆腐南瓜三文魚骨湯




炸魚蛋炒青瓜
豆腐南瓜三文魚骨湯
新增說明文字

沒有留言:

張貼留言