Translate

2014年6月14日 星期六

端午節食在小肥牛


XX魚刺身及椒鹽骨腩

端午節於5月31日提早做節,講左好耐都未定到去邊度食,結果當日先打電話去小肥牛訂位,其實我好怕即慶,咁多人,萬一無位唔通要去快餐店做節咩? 而家真係先進,連訂位都要電話錄音,仲話要晏晝四點先覆實有冇位,結果..........
好好彩,侍應仲提議我地一行九人坐房,問實收費有無唔同,佢話只係啤酒無特價,依樣真係無所謂,因為我地無人飲啤酒,就咁扑鎚.
我覺得如果唔熟路的話,尖沙咀小肥牛都幾難搵,因為要穿過某楝商廈先去到,如果唔識走捷徑,就要兜個大圈先去到.
當晚好鬼熱,而坐房唯一唔好係電話接收唔到,而我地又分左三批人到場,老公怕佢地唔識搵,就去街頭接佢地,所以個個入到來都身水身汗.
八大一細叫左(唔知有無數漏):
魚頭鍋
皮蛋芫荽鍋
XX魚刺身+椒鹽骨腩
羊肉
手切本地肥牛
安格司肥牛
蝦滑2份
墨魚滑
駝鳥肉
雲吞2份
水餃2份
桂花蚌
芝心牛丸2份
芝士腸
清酒黑豚肉
炸魚皮
響鈴
生蠔
菜2份
雜菌
稻庭烏冬2份
汽水 (當晚真係好鬼熱,所以汽水叫完又叫,都唔知叫左幾多)
埋單: 二千幾 (我覺得好抵食)

當晚係六合彩金多寶,食完見仲有幾分鐘先截止,一行九人齊齊跑去買六合彩,結果橫財就無啦,但大家都跑得好開心.
 
本地手切肥牛,我覺得肥左少少囉.


好似雪榚果兩杯就係蝦滑同墨魚滑

清酒黑豚肉

用清酒浸過的豚肉,酒香肉滑.



澳洲蠔好細隻,淥完差D搵唔返

沒有留言:

張貼留言