Translate

2013年11月17日 星期日

三餸一湯:訂立新生活習慣

新工返930-1800,星期六放假,睇落好荀,不過知道工作好繁忙,所以唔好諗住可以準時收工,而且交通唔方便,每日要小巴+火車+小巴/小巴+火車+步行二十分鐘先可到達公司,推算每趟要花上九十分鐘先到達,即係第日要成八點先返到屋企,煮得飯嚟九點幾先有得食,所以一早預告隨時有機會捱飯盒當晚餐,好彩老公都體諒.
仲有一件令我極頭痛嘅事,就係我每日嘅例行"公事","公事"一向係我最困苦嘅事,好難得先可以習慣到定時定候有貢獻,而家有公司鎖匙,話返九點但每日八點令已返到公司,喺公司嘆完早餐再做完"公事"就啱啱好九點. 第日要點樣調節好呢?
跟住就要諗諗午餐問題,而家有阿姐日日三餸一湯,多菜多湯水,以後嘅日子就要趕頭趕命出街食,以我嘅體質,相信要一段長時間先適應到.
以上一連串難題我已經有哂心理準備,我有信心會一一克服,信心來源係因為新工有前途同有錢途.

蔥油芝麻雞
魚蛋煮節瓜
茄汁豆
鱷魚肉清補涼湯



三餸一湯



蔥油芝麻雞

魚蛋煮節瓜

沒有留言:

張貼留言