Translate

2013年11月16日 星期六

兩餸一湯:收拾心情,迎接新挑戰

寫完辭職信後,就開始計劃下未來,首先要極速清哂手頭上嘅工作,作用係想用一個月時間操返FIT自己,我相信新工作一定要下下開行TURBO,所以要迫自己早D適應,而且舊公司唔知會點安排我而家嘅職責,其實我唔介意返嚟做PART-TIME,既然一切都係未知,所以更加要快手清哂佢.  依幾日都有同朋友傾下新公司嘅工作安排,其實作咗決定後,開始心思思諗住份新工,我知會好忙,不過我鍾意多勞多得,喺依度嘆咗十幾年,再唔BUILD-UP返自己,我怕會開始退化.
除工作以外,都有諗下將來工餘時間嘅安排,例如幾點先可以放工,返到屋企要幾點先煮到飯等等. 
喺一間工作咗廿年嘅公司,我已經當咗佢係我屋企嘅一部份,所以我走果日,應該要叫"雞記"先搬得哂我D私人物品.


豉油皇燒腩片
淥唐生菜
冬瓜蕃茄瘦肉燒豬骨湯


兩餸一湯

豉油皇燒腩片

淥唐生菜

冬瓜蕃茄瘦肉燒豬骨湯

沒有留言:

張貼留言