Translate

2013年11月19日 星期二

一湯兩味:老細,我愛你!

換左部電腦, 真係快左好多,不過好多口語化的字眼全部唔見哂,好似"食送", "口既", "口左"之類全部出唔到,有D唔係好慣.
老細一個星期只會出現一次, 等到頸都長埋先等到佢返,即係同佢辭職. 
在遞信前自己有哂心理準備,諗定佢有咩反應,一係好淡然咁話:"既然你有新發展,咁我唔阻你啦!"
又或者話:你都知公司依家咩環境,可能做多一兩年就執,不如幫埋我依兩年先走啦!"
當我同佢講要辭職果陣,佢最初有D"鱷"然,跟住用好關心的語氣問我發生咩事?點解要咁做? FEEL到佢真係關心我,果刻忍唔住喊左出來.  講哂我要講的,佢亦講哂佢所想的,而且人工更加到同新公司一樣,我同佢講我而家的工作量,跟本唔值比依個價,佢話值唔值唔係我講,係佢認為值就係值,佢叫我放心,唔會覺得我威脅佢.
佢話:你都唔細啦!仲咁辛苦做咩?出面比得起依個人工你,一定忙到死啦!而且咁樣會影響你家庭生活,就咁決定留下幫我啦!
留!更係留啦,仲有邊度有咁荀呀!
又要再講一次,好老細真係難求,咁都比我遇到,我覺得自己好幸運!

蜜汁豬頸肉
泡菜青瓜炒椰菜
咸火腿肉片冬瓜湯






蜜汁豬頸肉

泡菜青瓜炒椰菜

咸火腿肉片冬瓜湯

沒有留言:

張貼留言