Translate

2013年11月14日 星期四

兩餸一湯:非一般辭職信

決定辭職後,諗咗好耐應該點同老細開口,又諗下一但開口佢會有咩反應. 老公估我老細會傾向留我,不過我份新工嘅人工比而家多咗幾千蚊,以公司嘅環境,老細唔會出咁高人工留我囉.
最後決定除咗直接同佢講外,都會寫封辭職信,而依封信我唔會用好公式嘅口吻去寫,始終廿年賓主關係,而佢又對我好好,所以我只當寫信比老朋友. 最初諗住封信會好難寫,但原來一開頭到結尾都只係花咗我十幾分鐘,因為信內全無堆砌,字字出於真心. 邊寫邊想起依廿年公司嘅起跌,好景嘅時候,大家都好忙,但好開心. 環境差嘅時間,公司要凍薪,甚至減薪,大家都欣然接受.........,寫寫下,眼淺嘅我終於喊咗出嚟.

西芹炒魚鬆
蒸榨菜肉絲
瓜蓉粟米羮


西芹炒魚鬆


蒸榨菜肉絲

瓜蓉粟米羮

沒有留言:

張貼留言