Translate

2014年12月29日 星期一

2014年聖誕大餐




鮮茄蟹柳菜沙律

四款巴馬火腿配哈蜜瓜

兩款芝士配西班牙黑毛豬午餐肉


鵝肝醬小法包


沙樂美腸小法包

薯仔沙律

煙三文魚伴水牛芝士


煙三文魚伴青瓜

奧華利煙燻火雞

清酒煮法國活藍青口

黑松露醬煎帶子配四式芝士燴飯

鮮茄肉丸

吉列炸蠔

聖誕麵包STOLLEN


鮮忌廉泡芙




香檳及餐酒





老公收到的厚禮

我收到的厚禮

今年聖誕輪到我做主場,事前老公怕我辛苦,打算叫"到會". 睇過幾間"到會",覺得好貴,簡單一個炒飯或者沙律,己經二百幾三百. 的起心肝自己動手,雖然埋單都要二千幾 (未計酒水),但款款都落足重本,同"到會"果到"行貨"真係無得比. 不過我一向有個通病,就係一到宴客總會失手,今次都唔例外. 已造過多次的麵包STOLLEN,今次個包竟然過硬,可能係天氣太凍,發酵唔夠所至. 一個人做十幾款食物,有失手都可理解,所以我已經原諒左自己了. 食剩左兩個STOLLEN,隔左幾日叮翻熱來食,又變返軟熟,可能真係氣溫影響左個包.

聖誕十人大餐:

車厘茄蟹柳菜沙律
基本上將所有材料洗乾淨,瀝乾就攪掂,快!靚!正!

四款巴馬火腿配哈蜜瓜
將佢放得靚靚地就攪掂.

兩款芝士配西班牙黑毛豬午餐肉
切!切!切!

鵝肝醬小法包
自家制麵包需時

沙樂美腸小法包
自家制麵包最花時間

薯仔沙律
食譜參照"LIVELY",材料只有青瓜,洋蔥,甘荀,薯仔及雞蛋,但每樣材料都要唔同處理,比較花時間,下次唔會再整.

煙三文魚伴蕃茄水牛芝士
現成貨

煙三文魚伴溫室青瓜
現成貨

奧華利煙燻火雞
現成貨,只要跟足指示解凍就食得,好好食.

清酒煮法國活藍青口
十分鐘就攪掂

黑松露醬煎帶子配四式芝士燴飯
依個比較花時間

鮮茄IKEA肉丸
紅醬係自家制,用左兩斤蕃茄,一棵西芹,兩個大洋蔥,蒜頭,茄膏同蘿勒,淨係切野都切到手軟,蕃茄又要去皮,好花時間.

吉列炸蠔
現成貨,在表面抹上少少油,再用氣炸鍋炸,但覺得效果未如理想.

炸芝士年糕 (浪費了)
現成貨,五十幾蚊一盒,都係先抹油再用氣炸鍋處理,不過同出面食係兩回事,我覺得直頭係另一樣野,炸完好似一底雞蛋仔咁,痴實成個網,唔見得人,所以放棄左.


失敗了的炸芝士年糕


鮮忌廉泡芙
現成貨,解凍後食得

聖誕麵包STOLLEN
中種,因為天氣太凍,發酵未如想理,麵包有D硬.

賣相不錯啊!

中華沙律
現成貨,無影相

總括來說,其實大多數食物需時不多,但加起來十幾樣都會花時間的,而且只得一雙手,講真係好"支力",不過當放到成台都係食物時,又覺得好滿足.

冷盤
小插曲
話說幾日搵左幾間超市都無哈密瓜賣,唯有幫襯生果檔,七十蚊一個小小哈蜜瓜,仲標榜係日本溫室哈密瓜. 哈!咪玩啦!日本溫室點會咁平,你求其話韓國貨算吧啦!仲話又爽又甜,夠熟可以即開即食. 返到屋企即刻開來睇下,平時我通常會食先開,但晚上宴客,驚無瓜配火腿. 打開後皮厚,但瓜肉開始變深色,即係熟到爛. 即時叫老公去理論,最初檔主唔肯換,仲講換過另一個都唔擔保係好的,當然亦無打算退錢啦! 老公話十幾廿蚊我可以當跌左,但你收得我七十蚊,無理由咁不負責任. 後來另一個相信係伙記,佢都幫口話過唔到自己,最終檔主先肯換. 不過我一早已經叫老公,就算結果係點,都要去另一檔買過,而且我叫佢買開左邊果D. 我一向唔鍾意買開邊,因為唔知佢開左幾耐,今次破例,因為好驚又買到個唔靚. 換返來個瓜到今日都未開,因為按底部仲係好實,但今朝我發現頂部開始爛.............

日本溫室哈蜜瓜喎!!!


明顯未熟,但另一邊肉已開始熟到爛.


沒有留言:

張貼留言